Tuesday, September 11, 2012

.new year.

Hye !

I've done with my practical training and now I'm in new semester .
4th year student .
Alhamdulillah , I never thought that I can be gone this far .
As many things happen to me , I still manage to deal with it .

Okay , enough with the english .
Tahu kau dah balik univiersiti , innz .
HAHA !

First and second day kat sini super menguji iman .

Dah sampai KL baru teringat yang box buku yang mengandungi bahan bahan untuk report practical aku tertinggal !
Menggigilnya badan Tuhan je tahu .
Even rumah aku dekat tapi tak sedekat untuk aku patah balik and amik .
Last last aku suh je ibu pos sebab lecturer nak tengok by this week .

Sampai uia , bilik yang aku reserved kene let go sebab dia kata aku tak masuk short sem .
Elok ² aku dapat bilik depan , terus kene dok blok belakang .
Hujung mahallah .
Grrr .

Second day .

Aku kene add EAW manually sebab section closed .
Punya lahh ramai yang nak add manual .
Beratur dari kul 10 until 1 still tak boleh masuk .
End up datang after kul 2 , setengah jam pastu baru dapat masuk .
Bukan buat ape pun .
Serah borang , dia tengok which section kita nak , and dah .
Kemain lama kitorang tunggu , tapi itu je ?
Heh .

Khamis ni aku balik rumah lagi .
Banyakkkk open house menanti .
Okay tipu .
Satu je , ahad ni .
HAHA !



Kbai <3





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 bantah cakap cikgu:

Mysara Ab Rahman said...

slamat memulakn sem bru!