Friday, August 31, 2012

.hari cuti yang bosan.


hye semua .
selamat hari merdeka .

rini aku cuti tapi bosan sebab tak ke mana .
dok jaga rumah .
memasing sudah hilang .
hurmm .

bangun kul 12 X_X
lepas makan semua , dok main dengan ribbon .
addicted pulak dengan ribbon sejak intern ni .
setiap kali nak pakai , baru buat .
HAHA !


jumaat depan my last day for internship .
dah 11 minggu jadi assistant sales clerk kat company tu .
boleh kata hari hari aku merungut bukan sebab kak ana marah aku .
tapi sebab sikap orang lain .
haih ~

kak ana super baik .
tak pernah marah aku .
alhamdulillah , aku diletakkan bawah mereka yang baik baik ^___^

memula dulu dok counting days sebab seyes aku rasa tak boleh nak tahan dok situ .
aku tak boleh kene marah sebenarnya .
budak manja lahh katakan .
HAHA !
tapi bila dah masuk final week , sebak pun ada .
aku ni dah lahh cengeng .
senang ketawa dan senang jugak menangis .
heee ;D

masa aku masuk ritu , kira antara yang terdekat , aku je pakai bb .
itu pun sebab ameerul bagi .
kalau tak , aku still pakai x3 .

sebelum puasa ritu , aku berjaya pengaruh kak ana untuk beli bb sama macam yang aku pakai iaitu curve 9300 .
well , my effort was success .
HAHA !

naik cuti after raya , aku tengok manager aku pulak pakai bb .
aikk .
dia beli curve 9320 .

dan semalam , to be exact, malam tadi , hafis , budak praktikal bawah aku whatsapp aku .
dia dah beli curve 9320 .
patut lah balik semalam , aku nampak dia terus ke town .
HAHA !

cite dia , suma dah pakai bb .
HAHA !



k penat dah taip .
bai <3




0 bantah cakap cikgu: