Saturday, June 2, 2012

.my school's life.

tetiba nak cerita pasal jaman sekolah kann .
HAHA !

nak cerita pasal lan tadi , tapi bila pk balik , yang tu ada dosa kalau cerita , kita tukar cerita lain .
mari bercerita pasal kenangan .
yee , Innz memang suka cerita hal suwit muwit masa dedulu .
hehehee ;D

before that , HAPPY BIRTHDAY MY HANDSOME LITTLE BOY , QAYYUM .
mak long love youuuuu <3 <3
birthday dia kelmarin (31/5)

masa sekolah dulu , aku adalah kurus .
ehem .
aku suka share share makanan dengan kekawan .
motif ?

kalau time rehat , beli aiskrim kat koop , mesti ada yang nak share sama .
selalunya dak apis .
alalaaa sweetnye makan share share ni ;)
rindu plak ;D

pernah jugak aku dengan farah paw shidi suh belikan kitorang coklat cadbury .
dulu duit belanja ibu bagi RM2 je uolz .
mana cukup duit nak beli ketberi .
tu yang paw orang tu .
hehehee ;D

apis cerita masa form 4 , aku sombong gila .
pandang dia pun tak nak .
nak geng dengan akmal , kireen jee .
dia , sikit pun aku tak pandang .
HAHA !

lepas bebudak ni semua kua pergi teknik ,baru terhegeh hegeh nak kawan dengan dia .
heeee ;D

"budak mana ni ? dulu dia kelas mana ? ouhh , budak baru , eh apasal no i/c dia 90 ? ouhh budak lompat , adik rupanyaa"

lama dahh tak jumpa diorang .
rindu ni .
sem ni aku pun jarang balik .
bebudak ni plak hari hari lahh IM aku kat fb tanya "mana kau?"
naik bosan aku , jawab soalan yang sama hari hari.
HAHA !
what ever it is , aku rasa happy sebab ada jugak yang ingat kat aku .
HAHAHAHA !








kbai <3

0 bantah cakap cikgu: