Monday, June 4, 2012

.dugaan kata ibu.

sekarang panas kann ?
dulu , aku kat uia ni selalu tido , mesti berselimut .
hatta waktu siang pun .

tapi sekarang ni , selimut aku tendang ke bawah .
kalau boleh nak tido tak pakai pape .
HAHA !

disebabkan cuaca yang panas sekarang , tekak aku tetibe saket .
hari hari meroyan kat fb cakap saket tekak . orang pun naik menyampah .
aku syak memang sebab kurang minum air masak .
aku dah jarang minum air manis (diet punya pasal) tapi memang sikit lahh minum air .
aku sedar tu .
bukan apa , aku ni kalau minum banyak banyak , mula lahh setiap 15 minit nak ke toilet .
mana larat der .
nak nak pulak kalau time tido , terasa nak kencing .
aiyooo ~ maleh nak bangun tapi kene jugak lah kann .

bila dah saket tekak , mulalahh asyik teguk air masak je kann .
haaaa baru kau tahu .
dan dan larat pulak kann nak pergi toilet setiap 15 minit .
HAHA !
terpaksa lahh .

tadi lepas maghrib aku ingat nak tido jap , kul 10 bangun .
itu pun setiap setengah jam , aku bangun sebab nak kencing .
sabar je lahh ;D

esok aku ada paper .
second last paper , komunikasi perniagaan .
aku gap 3 hari before paper esok .
memang hari hari sepanjang gap tu , aku bangun lepas zohor .
pehh pehhh .
pengsan oi .
HAHA !

jadi maknanya aku skip breakfast dan lunch .
lagipun tekak gua saket , nak telan nasi + ayam goreng , aku rasa mahu menjerit aku time makan tu .
over kau ni , innz .
HAHA !

petang dalam kul 530 camtu , baru aku turun cafe , beli dinner .
salu aku beli yong tau foo tak pun bubur .
itu je yang boleh aku telan sekarang ni .
tapi salu makan mesti tak habis , perut aku mengecik sekarang ni , rasanya .

okay , kau jangan lahh percaya , memang petang tu aku makan tak habis walaupun aku tak telan pape sejak pagi .
tapi selalu pukul 10/11 malam , aku akan keluar pegi cari makanan kat kiosk plak .
HAHA !

lapar gile weiii ~




kbai <3

0 bantah cakap cikgu: