Sunday, April 29, 2012

.lawak ke der ?.

aku baru tengok lawak ke der ni .
seyes lawak nak mati .
sehari 3 kali tengok , tak bosan kot .

semalam aku balik rumah , time dinner , aku borak borak dengan adik aku pasal lawak ke der ni .
gelak gelak bagai .
ibu dengar pun gelak sekali pastu ibu cakap "kang ada yang tercekik akak tu kang"
dekat setengah jam aku makan padahal sikit je .
gelak lama punya pasal .
HAHA !

masa tengah tengok cerekarama , aku , ami , ibu baring depan tv tapi masih cerita pasal lawak ke der .
aku siap buat gaya yang zizan buat masa part X tolak Y , Y jatuh bla bla bla tu .
time tu dah dekat 1130 rasanya .
ayah aku dah tido .
kitorang bantai gelak kuat kuat .
sampai nangis nangis bagai .
ibu pun join gelak sekali gak tapi slow slow je .
sumpah lawak jozan ni .

"ehh pak cik masa pinjam muda , nak bayar dah tua pulak yee"

HAHA !

pagi tadi time tengah masak lunch , ami bukak lawak ke der .
aku dengar dari dapur je .
sambil repeat balik skrip diorang .
dah hafal weyhh !

alip dengan adik pun join repeat skrip .









dah lama rasanya tak gelak macam tu .
dok uia ni , manjang ketat je muka .
stress weyhhh .
















kbai <3



0 bantah cakap cikgu: