Thursday, April 26, 2012

.acaneeee ni.

minggu ni super busy .
rehat tak cukup , tido lambat , bangun awal , makan tak tentu .
haiyyaaa .
dah macam orang bercinta plak haa .
HAHA !

malam tadi memang aku rasa lemah longlai wehh .
siang tu , dua kali aku hampir terjatuh .
padahal pakai flat kot .
logik tak pakai flat tapi nak terjatuh ?
HAHA lagi ;D

balik dari cari article , aku text syafiq .
dia ni minor PJ (pendidikan jasmani) , mesti lahh dia tahu pasal stamina ni semua kan .
aku mengadu kat dia cakap badan aku lemah tak bermaya .
dia tanya ada vitamin tak ?
aku cakap takde , celah mana plak aku amik vitamin kann .
masa tadika dulu ada lahh .
lepas makan , cikgu bagi vitamin bentuk bintang kaler oren .
*flashback*

dia suruh minum milo , coklat coklat sebab dia kata coklat ni pemberi tenaga .
sebab tu kalau orang sesat kat gunung , penyelamat bagi coklat bar dulu .
dia cerita lahh .
aku tak tahu =.="


laju je aku bangun , bancuh milo 3 in 1 .
sedap plak aihh .
dah lama tak minum milo panas .
heaven dowhhh ;D








okay , cerita merepek .
HAHA !



siew ling .. ke belakang sikit .







kbai <3



0 bantah cakap cikgu: