Monday, March 26, 2012

.date - dating - dated.

ingat lagi ameerul ?
kalau tak ingat , boleh refer entry ni .

sepatutnya kelmarin kitorang jumpa .
tapi last minute cancellation  sebab dia ada hal .
aku pun okay je lahh .
lagipun aku takde member nak di ajak .
adik aku pun dah malas .

aku dengan ameerul sekarang on a week mission .
kitorang tak boleh makan nasi and fast food for a week .
fast food boleh tahan lagi tapi tang nasi tuhh , perit kot .
tapi tahan je lahh .
kene disipilin kalau nak kurus .

aku cite kat ibu pasal misi aku ni .
ibu sangat menyapot okayy .
sebab memang itu kehendak dia .
nak aku kurus macam dulu =.='

kelmarin ibu masak laksa .
semalam ibu buatkan bubur pulut hitam .
nais ! boleh skip nasi .

tapi malam tadi , ibu masak nasi goreng .
aku dahhh .............. "akak nak makan apa malam ni bu ?"
"makan je bubur tu , tak pun masak mi sup"
aku takde mood nak masak .

tanpa segan silu aku call ameerul , ajak kua makan .
kitorang makan kuey tiaw .
bukan nasi kann ? ;D
aku order kuey tiaw kung fu , dia order kuey tiaw basah (kot ?) .

kenyang lah jugak tapi balik tu , aku singgah 7E beli roti dengan mister potato .
ada lagi 5 hari untuk aku puasa nasi .

lunch semalam aku makan lauk aje okayyy .
terbaikk ah .
si ameerul lagi best , ibu dia masak nasi ayam tapi dia tak boleh makan .
gila menguji betul .

takpe takpe , end of mission , kitorang akan makan puas puas , tanda balas dendam .
HAHA !

eh macam Aizat AF lahh kann ?
dia makan nasi hari jumaat je .
tu yang kurus gilaaa tu .
*jealous mood activated*


eh jap , tajuk entry macam nak cite pasal dating tapi content entry cite pasal misi ?
ape cer ?
HAHA !


tadi kali pertama keluar dengan Ameerul sejak kenal dia 6 tahun lepas .
teruja ? opkos !
eh , i kan yang usha dia dulu .
HAHA !














kbai <3


1 bantah cakap cikgu:

NadyaBubble said...

Macam mana nak tambah berat badan ?-.-'