Friday, December 23, 2011

.nak update jugak walaupun takde mende nak cerita.

kelas dah habis .
exam aku mula selasa depan , yakni 27 Disember 2011 .
exam tilawah al quran .
hurmm .

lepas tu gap lamaaaaaa , 3 Januari 2010 baru start paper core course .
last paper on 13 Januari 2012 .
lepas tu , cuti semester , dalam 3 minggu lebih sikit gituu .

belum ada plan nak buat apa cuti ni .
biar lahh masa yang menentukan .
cewaaahhh ~ ayat nak standard BM SPM je kann .
HAHA !

eeeeehhh , malam tadi aku jumpa MA .
omjayy ~ suka gilaa okay .
tapi sayang dia tak banyak cakap macam biasa .
sebab dia baru bangun tidur .
sebab aku sampai lambat .
cakap pukul 10 , tapi aku sampai 1030 ++ .
risau dia mengamuk je ouhh .
heeee .

MA dengan hairstyle baru .
mohawk yaww .
macam budak nakal je nampak .
adehhh ~












ada orang cakap aku dah couple .
keh keh keh .
belum maaa , single mingle lagi ni haa .
saje je propa tukar status kat FB .


kbai .
kan dah cakap takde mende nak cerita
=.='

0 bantah cakap cikgu: