Sunday, December 4, 2011

.malam yang seronok.

8:00 malam 

Aku : watpe ?
Dia : takde wat pe . baru bangun tido .

9:00 malam 

Aku : nak jumpe tak ?
Dia : nak jumpe , datang lahh .


sumpah aku bosan malam tadi .
adik adik aku semua takde kat rumah .
internet pun dah suruh aku keluar jugak .
tu yang text dia tu .

dalam 9:15 , aku sampai depan rumah .
dup dap dup dap .
sebab dah lama tak jumpa .

dia masuk kereta , bau perfume lelaki .
ouh man ~ suka .
okay , jangan gedik innz .

Aku : u sihat ?
Dia : sihat .

bla bla , borak macam macam .
sebab dah lama tak jumpa .

dia sekarang dah duduk KL .
aku ingat dia suka taw dok KL tu tapi tak .
HAHA !
macam aku jugak .

Dia : boring lah duduk sana .
Aku : yeke ? bukan u suka KL ke ?
Dia : takde mende nak buat kat sana  .


bla bla bla , borak lagi .
amende aku asyik taip bla bla bla je ni =.="

aku rindu dia sebenarnyaaa .
jadi , malam yang bosan jadi happening sebab dapat spend time dengan dia .







spend time dengan orang yang kita suka , memang menyenangkan .



nak tahu DIA tu siapa ?




DIA ialah BIE .
iya , bie aku yang dulu .
yang buat aku kecewa .
yang buat aku frust .
tapi sekarang kitorang kawan jeee .
tapi still , dia adalah yang paling aku senang nak talk and hang out with ;)







love you . eh ?









kdaaa ~


1 bantah cakap cikgu:

Si GadisSemasa said...

yup . meluangkan masa dengan orang yang kita suka + senang nak berbual bout various topic , sangat best . tak bosan :)