Thursday, November 10, 2011

.surat cinta.


malam tadi , aku ternampak red secret box aku dalam almari .
dah lama tak bukak .
sebab itu semua cite lama aku .
segala surat cinta , kad raya time sekolah , semua dalam kotak tu .

dengan senyuman , aku baca balik segala surat surat time bercinta zaman sekolah dulu .
aku tak gelak , aku senyum je .
comel jugak eh aku time dulu .
HAHA !
okay , ini aku gelak ;)

bebudak sekarang mesti dah takde pakai surat macam aku dedulu kan ?
semua pakai SMS , BBM , WhatsApps , pe jadah semua tu kann .

suwit taw memori ni .
tak pos pakai posmen tapi suruh kawan kawan/sepupu jadi posmen .
aku dulu , surat surat ni semua thru sepupu .
sebab budak nya satu sekolah dengan sepupu aku .
seronok gilaa bila sepupu datang rumah , bawak surat .
baca sesama .
HAHA ! ;)

sepupu aku tu pun nak kahwin dahh .
huu ^___^

ni , aku attacah one of them .
nama budak ni nizam .
budak ampangan .
kih kih kih ;)
dengar cerita dah kahwin .
entah lahh .
aku pindah sikamat , terus lost contact .

time ni , 2004 .
aku form 3 .


*eja from pun tak betul ;p*


*kesan bakar tu , aku yang buat , kekonon nak bakar semua surat sebab malas dah nak ingat lagi tapi belum habis terbakar , aku amik balik . HAHAHA ! surat first je yang burned habis . hehe ;)*


time ni baru nak bercinta .
suwit lahh lagi .
sayang , comel bagai kan .
aku pun tak ingat apa aku balas dekat dia .
and aku rasa , semua surat aku pas dia baca , mesti dah humban ke dalam tong sampah .


nak mampus kene bahan ke hape lelaki simpan surat cinta ?
HAHA !

ye lahh , aku pun dah macam orang gila dah ni .
senyum sensorang taip entry .
HAHA !

nanti aku cari surat lagi eh .
ini memang betul betul memories ;)

3 bantah cakap cikgu:

J.Syazwana said...

gilalah. saya di sini sihat sejahtera. kompem BM A! kan. hehehe

Daisy said...

kemain lagik wana ney..tu blom tgk lagik surat cinta ko kan wana..hahaha

Anonymous said...

Sound direct je jgn ada balak lain. Dia mengaku balak ke? Besar mana balak ni?hahaha