Sunday, November 27, 2011

.hati sakit , sakit hati.

nampak je aku macam cool , kuat  , muka ketat kat luar , minah rempit bawak motor laju .
tapi ketahui lahh kau bahawa aku mempunyai hati yang sangat super duper sensitif .
dan aku jenis pendam dalam hati .
aku diam je , tahu tahu je aku dah tak bertegur dengan orang tu .
HAHA !

lagi satu , aku takkan cakap dekat kau yang aku pissed off dengan kau .
aku luah semua dekat blog tapi tak pernah aku mention any names .

kalau kau rasa , entry aku tu kene kat batang hidung kau , aku harap kau tak bawak cerita ni kat luar .
lepas tu , post link aku merata .

hey , aku tak buat macam tu okay .
kau yang datang cari blog aku , bukan aku yang sebar my link all over the world .
bear the consequences .

ye , itu aku .

aku bukan lah expect semua kawan kawan aku jaga hati aku .
NO !

tapi aku rasa tak salah kalau kita buat like a deal .
serasa aku , aku tak pernah nak treat kau bad way , tak pernah remove any comments / wall post kau .
so , aku assume you treat me like how i treat you .
not more , not less .

tapi lain yang jadi .


semua komen , wall post aku dekat page kau , adalah untuk kau REMOVE . aku mula rasa tak dihargai . sentap bhai ! baik , terima kasih sebab sudi ada dalam friend list aku even for a while . kbai ;)




kesal T___T