Friday, October 28, 2011

.terpegun.

dah dekat 3 minggu , gua tak drive kereta .
sebab gua tak balik rumah kann .
lagipun kat uia ni gua mana ada kereta, gua ride dengan Nabil je .

tapi malam tadi , gua dah drive kereta .
ini semua gara gara adik adik gua , si syaz dengan yat .
ajak pergi makan steamboat kat danau kota .

pergi dengan kereta .
gua ingat gua boleh jadi kak yong duduk belakang tapi tak .
HAHA !

diorang provide Myvi lagi best tuhh .
terkial kial gua bawak .

"aduhh , gear dekat atas pulak . kekok rasanya"

ini masalah problem yang besar .
kereta lain semua gear kat bawah .
sampai kat dia , gear kat atas pulak .
dah lahh gua tak biasa .
asyik teraba raba gear dekat bawah .
handbreak dia pun macam ke bawah sangat .
gua dah lahh pendek =.='

tetiba malam tadi gua rasa macam drive kereta tu tanpa boleh lepas tangan macam selalu gua buat .
nak tutup tingkap pun tak berani .
kereta orang der .
gua cuak , baru pulak tu .







satu je gua nak cakap ;
"gua dah rasa drive Myvi lagi best"
HAHA !



kdaa ;)

2 bantah cakap cikgu:

Anonymous said...

bestnye.. kite x merasa lagi. terign gak. huhu

Solihahazahar said...

alaaa teringin jugak nk bawak ^^