Monday, October 31, 2011

.My Nuffnang Story.

ouh, semua orang nak cite pasal My Nuffnang Story.
alaaaa, aku pun ada jugak lah oi .
walaupun tak banyak tapi ada lah jugak kann ?
HAHA !

*bangga bangga, kembang kempis hidung den haa*

first Nuffnang's event yang aku join is Largest Bloggers' Gathering kat Times Square.
masa dapat email regarding to this event, aku buat bodoh je sebab aku blur .
lepas kena sound dengan Kaizen, baru aku isi.
itupun dapat second batch invitation.

fuhh ~ nasib baik dapat kan ?
dari tak dapat langsung.
first time join event dari Nuffnang .
rasa apa ?
EXCITED OKAYYY !

second event Lancome Workshop .
yang ni aku sesaje je gegedik isi form .
petang semalam aku isi, pagi tu dapat invitation .
dah lah isi last minute .
tak sangka pulak dapat .
yang ni aku pergi sorang sorang .
tapi kat sana dapat jumpa kawan baru .

yang penting aku dapat bedak mahal .
kau hado ?
gila tak sia sia join event .
mesti ada something for us to bring back home ;)

last week, suppose aku pergi Astro's Party tapi disebabkan takde siapa nak pergi dengan aku , aku cancel je .
sedihhh ;'(


Dear Nuffnanger,

Congratulations! You and your guest are cordially invited to Astro B.yond IPTV Hollywood and Celebrities Night which will be happening on:

Date: 29th October 2011 (Saturday)
Time: 6.30pm – 10.00pm
Venue: B.yond IPTV Concept Store
No.5, Jalan Solaris 2, Ground Floor, Solaris Mont Kiara



aku jarang gilaa join event Nuffnang tapi sekali sekala join, rasa teruja terlebih woah !
aku start guna Nuffnang service sejak tahun 2009 rasanya dan aku dah berjaya cash out 5 kali .
okay, pathetic kan ? =.='
tapi bersyukur lah jugak sebab aku tak yah sesusah nak promote blog sana sini , tapi income still ada even tak banyak .
dan ibu pun boleh tersenyum lah tengok aku selalu dapat cheque .

*one cheque is on the way ;)*

sampai ada sekali tu, 2 bulan berturut aku dapat cheque dengan jumlah 3 angka .
ibu pun hairan .
HAHA !

tak pernah rasa nak tukar any advertising company for this time being .
bagi aku Nuffnang is the best .
eh bukan mengampu tapi aku rasa Nuffnang rajin buat event dan semuanya awesome !

tahu pasal latest event yang terbesar tahun ni ?

Come 16 December 2011, 500 bloggers from around the Asia-Pacific region will flock to Kuala Lumpur, Malaysia for the Nuffnang Asia-Pacific Blog Awards 2011 in Putrajaya Marriott. The Awards aims to not only honour the region's best bloggers, but also to bring together blogger communities from across Asia-Pacific. The Nuffnang Asia-Pacific Blog Awards is brought to you by Volkswagen Malaysia and Putrajaya Marriott.

aku teruja nak pergi .
boleh lah melaram pakai baju lip lap lip lap .
;)

9 bantah cakap cikgu:

PERAHSIA HATI said...

Saya blogger baru. Satu check pun tak dapat lagi. hu...hu...

Tapi seronok ada blog ni sebab kita boleh tulis apa yang kita rasa, pengalaman dan macam-macamlah.

Selamat berkenalan.he...he..

Solihahazahar said...

untung lah ade nuff. saya baru 14. nk masok mende tu kene 15. hahahah tk cukup umur ;p

kayyana said...

mcmne kalau kite nak join event nuffnang tu ek...

Cik Pipi said...

@kayyana

rajin rajin pergi kat page nuff pastu isi je borang ke ape ke dia suh buat kalau ada event ;)

Cik Pipi said...

solihahazahar : eh yeke ? takpe, next year join eh ;)

Unknown said...

wah banyak dah cashout tahniah

Uwais Al Qarni Bin Mohd Isa said...

Wah,, jelesnyer.. blog sy x rmai viewer sbb entri x best.. bg tips boleh? nk cek jgk:-(

Hantu said...

nk join :D@Solihahazahar

lily lotus said...

murah rezeki u sis :)