Monday, September 5, 2011

.the pictures.


dia punya rumah cantik .
aku begitu adore dia punya langsir .
dia jahit sendiri .
cantik gilaa ~
aku yang perempuan pun tak reti nak jahit cantik macam tu kot .
HAHA ! *malu*

thx for the spaghetti adie ;)


masa kat rumah zami , aku macam blur , siapa Nabil ni .
muka macam pernah ku tatap , tapi siapa ek ?
dalam kereta baru tanya zami , "nabil tu siapa ?"
rupanya bestfriend Hanis Zalikha .
perghh ~
baru teringat pasal entry Hanis yang pergi Germany , and Nabil as her tour guide .

dia sebaya aku kot .
ini gila tak sangka .
muka matured .
aku ? budak form 4 kann ?
HAHA !

aku nak camera macam Nabil , boleh ?


Irfan 
Irfan takde blog .
sebab irfan tak reti main internet lagi .
heheh ;)


aku tak kenal dia ni before .
tapi sekarang dah kenal .
model yaww ;p
tinggi melampau .
rupanya adik .
HAHA !



eh eh , sedih ni .
gambar dengan Hizami tade ?
apakahh ?
cene boleh miss ni ?
orang penting uh , tanpa beliau , aku tak berjumpa dengan mereka .
wuuu ~

dengan Qarl and Amir dengan Syaz pun tade .



tapi , takpe .
banyak lagi cerita .
ini gambar dari camera aku je .
yang lain , kene tunggu the DSLRian upload kay .
rasa macam artis pulak beraya semalam .
HAHA !



2 bantah cakap cikgu:

Nabil Aizat Abdul Rahman said...

Hee..thanx..updated gak blog ni...salam kenal!

Cik Pipi said...

@Nabil Aizat Abdul Rahman

hehe ;) nice meeting u yesterday ;)