Sunday, September 11, 2011

.orang orang famous datang ke open house sayaaaa.

tajuk nak bagi kau jeles je kann ?
HAHA !

first of all , terima kasih banyak banyak dekat my friends yang datang tadi .
aku adalah SANGAT HAPPY !
memang tak rasa penat langsung .

aku rasa macam ralat sikit sebab tak dapat nak fairly equal layan diorang .
maaf ye .

tapi percaya lahh aku sangat sangat terharu dan hargai kehadiran korang semua .
this is my first time buat open house untuk my friend .
last year buat jugak tapi aku takde .
aku dah balik uia , baru parents aku buat .
sentap disitu .

paling best kawan kawan sekolah lama aku ,yang dah lama gilaaa tak jumpa datang jugak .
sesat sesat bagai .

Zetty , Huda , Wani , Intan .

paling siot bila tengok aku yang semakin mengembang dengan berjaya nya .

"farah , aku tengok kau dah macam mak orang dah wey , dulu time sekolah camni ha (sambil tunjuk jari kelingking) , kalau dulu  , angin tiup kau yang terbang"

hiperbola kann nak gambarkan kekurusan aku .
HAHA !

itu cite masa umo 13 14 kot .
sekarang , sangat maju oke .

guest paling awal adalah bebudak uia .

Pian , Firdaus , Syakir , Azma 

sumpah aku kelam kabut masa tu .
dengan aku yang tak siap .
makanan tak siap masak lagi .
pehh ~ nampak sangat aku gelabah .

bloggers famous yang datang dari jauh .

Hizami dengan Adie 

ini sumpah buat aku terharu gilaa .
jauh , dari melaka .

lepas tu , Kak Adrina and her boyfriend , Firdaus , lagi sorang member zami , siapa ya nama dia ? saya kelupaan tapi saya ingat muka kamu ;)

kengkawan taman .

Fizie , Firdaus , (kawan diorang tak kenal) , Hafez , Azizul .

azizul uh kene paksa baru datang okeee .
mengada sungguh beliau .
lepas tu tak sesudah cakap aku lelaki yang berpakaian perempuan .
ciss sungguh .
nasib kau tinggi , kalau tak , aku ketuk bagi pendek .
HAHA !














terima kasih tak terhingga untuk korang .
meh peluk cium .
yang lelaki  ohh haram .

HAHA !



0 bantah cakap cikgu: