Thursday, December 30, 2010

.cara nak unfollow blog itu.

ni cara nak unfollow blog orang .
misal kata , kau dah rasa annoyed dengan blog orang tuh sebab ikut suka kau lahh kan .
jadi kau tak nak follow dah .
kau tak nak terima sebarang update dari blog dia .
ini step nya ;D

step 1 :

kau pergi kat kotak follower dia , pastu kau sign in pastu kau tekan options .


step 2 :
kau tekan site settings .

step 3 :

akan keluar pop up cenggini .
kau tekan jeh stop following this site .
okayy done !


senang kan ?
nanti aku ajar pulak cara nak unfollow guna dashboard .
kadang  kadang ada yang tak letak kotak follower sebab dia rasa macam nyemak jeh ,
HAHA !

terpaksa follow blog sendiri sebab nak buat tutor .
tapi dah unfollow balik .
lalalaaa ~

11 bantah cakap cikgu:

Encik Psychopath said...

takde alasan nak unfollow org. sbb kalo xske, tak pyh bce. sng.

oranglidi said...

huhu.. nice tutor. ak x pnah buat lg ni.

ღ TeRU²bOzUღ said...

thanks 4 da info. baru tahu.heee =)

Kaizen Shinobi.com said...

erk? hahaha

aku tak letak sebab number dia wat tension~

aku lagi suka letak google readers.

Aku leh usha sape yang betul2 read blog aku. haha

Misshy Innz said...

@Encik Psychopath

itu kamu .
tak sume mcm kamu ;D

Misshy Innz said...

@oranglidi


tak perlu kalo tak payah .
erk =.='

Misshy Innz said...

@ღ TeRU²bOzUღ

ur welcome ;)

Misshy Innz said...

@Kaizen Shinobi.com

cess . number tension ?
haha xD

izuddinrahim said...

camane nak tambah follower? boleh ajar?
hahaha..
*sebab dah 1000 kan* =P

Misshy Innz said...

@kembatolo™

tanya lah zami ;D

Fifi Qhidal said...

thanks that ur tutorial tu .
sangat berguna kepada saya :)