Wednesday, January 20, 2010

.grunge bengang ea aku update byk?.

lek r bro
jari aku mmg lincah menaip
hehe ;p

rini azab weh
pg tadi aku burn clas math
mmg niat dr semalam pun
sbb aku ta study tok paper rini ag
tp pe yg jadi ?
aku tido smpi kul 12
huahuahua !
mende la aku mimpi smpi ta ingt nk bgn tah
aku da set da jam kul 9.30
ish3.

rini ade 2 paper
ptg n malam
ptg paper UNGS
malam paper MACROECONOMICS kesukaan grunge
soklan UNGS bpk sempoi
kalo aku taw ta yah aku sebok2 nk hfl
soklan dia berbunyi
"With proper references, discuss the use and misuse of nature in the context of knowledge"
mmg ta yah bace, pengetahuan am sesaje.
tapi dia tulis discuss, tapi dia tak bg bincan. pe kes ?

kul 530 ptg aku baru tehegeh2 nk bace economics
dalam mengantuk2 n pening2 pale
aku bantai hafal terms kuat2
huhu ;p

bile exam tuh agak memuaskan hati
1 soklan je aku tggl
sbb aku lupe definition dy
"What does it means by cost push inflation?"
aku mmg btl2 lupe
yg lain mmg kondifen aku jwb :)

aku kua awal sengah jam
pastu balik merempit
wuuuwuwuwuwu...





tu je cite rini
esok break
tapi ade election SRC
IIUM's sila la trn mengundi
jangan lupe bwk i/c
haha !
jumaat last paper
accounting
pastu boleh balik
yeaaaayyyy !!



1 bantah cakap cikgu:

oranglidi said...

PILIHANRAYA? skali je g ngundi dulu., hahahaha