Saturday, January 23, 2010

.blog da muntah tengok muke aku.

tahu tak ?
yang hari ini aku bgn kul 1215
sehingga ibu menjerit
"da kul doblas kak oi.tanak bangun ke?"
hehe :)

anak dara zaman sekarang
lebih-lebih yang dOk banda
haram la nak bangun pagi
sapu laman.sidai kain.kemas umah.
nak-nak plak yang ade bibik bagai
memang heaven la idup en ?

dr aku bangun sampai skunk kul 352
aku je sorang dok conquer pc ney
adik-adik aku da bersepah tidur
agi sorang p keje

malam tadi tido kul 3++
YM punya pasal
open table bagai
hOhO :D

dah la
aku pun nak tido gak la
tb pown tade cite besh

ouh lupe nk cite
tadi g amek adik-adik kat skola
kete ibu mmg aku da set radio ke frenkuensi Hitz.FM
masuk-masuk kete je dengar muzik slow
aku ingtkan Hitz je gitu
aku p la tukaq ka ERA.
haih ~ gitu jugak
muzik ja..

pikiaq sat
awat radio-radio jadi lagu gini
ouh
sultan johor mangkat lorh
lupe plak !
hikhik ;p


takziah untuk keluarga diraja johor
AL-FATIHAH.

0 bantah cakap cikgu: