Friday, July 10, 2009

.akoew budark ckola.

entry kontez
pomen byk2 taw :)


cene korunk pronounce tajuk n3 aku ?
mesty ceni en 'aku budak skola'
tp kalo bace betul2
tah pe munyik tah la
hahaha !

aku pon salu gak gune words2 gini
tp boleh difahami ag ar en

bese yg gune words2 gini sume dak2 skola ag
kalo kat ms tuh
bersepah dak skola
yg bile anta komen words nyer gini2 r
aku nk bace pun take time
haih ~

wenunk2 arn darn clamart veramal
akoew maseh dalarm mingguw orientasi ;)
phm ?
hahahah !



45 bantah cakap cikgu:

NAZ said...

faham. tapi minta penampar u skali bleh?

GRuNGe said...

Owh, aku rindu untuk menjadi budak skolah. Huhuhu. So, bila nak announce?

GRuNGe said...

Owh, aku tahu apa ayat terakhir tu. Renung-renungkan dan selamat beramal.

:: eyeNa :: said...

hehe.. alahaii minggu orentasi pon sempat wat entry yaa..

:: eyeNa :: said...

terer betul laa menggunakan masa

:: eyeNa :: said...

sape dak skolah yg ckp mcm tu.. ak pon kompius tau nak paham ayat tu..ekekeee

GRuNGe said...

Owh, bagaimana minggu orientasi kamu? Ada main mata tak?

:: eyeNa :: said...

ak paham u masih dalam orentasi..adooii

GRuNGe said...

Ishhhh, pening kepala dah baca ayat pelat ko Innz. Cuba cakap betul-betul sikit?

:: eyeNa :: said...

ayaii.. hari ni takde idea nak pomen ape

:: eyeNa :: said...

kalau ckp pasal orentasi i pernah jd fesi tau..

:: eyeNa :: said...

tp bukan laa fesi yg bahagian dsiplin.. sbb muka i ni muka penyayang..wink wink..

:: eyeNa :: said...

dan i tak garang tau..

:: eyeNa :: said...

kalau pengalaman masa orentasi lak..

:: eyeNa :: said...

i pernah pengsan..huhu

:: eyeNa :: said...

dulu rasa pengalaman pahit..

:: eyeNa :: said...

tp sekarang orentasi adalah pengalaman yg manis..

:: eyeNa :: said...

chewah..! dapat berkenalan dgn kawan2 baru..

:: eyeNa :: said...

haa kadang2 blog pon mcm orentasi kan..

:: eyeNa :: said...

sbb tak habis2 dpt kawan baru..hahahaha

:: eyeNa :: said...

dah laa kot komen i banyak dah kot

:: eyeNa :: said...

take care yaa udak tecik.. ayamoo

kudakertas said...

Ughh..mengambil masa gak r nk bce ayt2 yg sebegitu ruoa..daripada x tensen trus jadi tensen bce ayt camtu..

Unknown said...

renung2x kan dan selamat beramal..nseb baik sy bijak..lalala~ ;)

Hua Sheng said...

jap lg da tua tade gigi, cani gk aa cara ckp'y.
tak pahe org yg dgr.

Hua Sheng said...

tah tah...ko tade gigi kot innz??
hehe.

.Cik Nana. said...

ishk~rosak bahase :P

Hua Sheng said...

kwn2 aku kalo text kt hp cani aa.
tu yg mls aku nk reply.
sb aku rs baik org yg msg tu call.
then aku akan dgr la sebutan2 ayat yg betul.
HAHA.
dan senang fahammmm~~

Hua Sheng said...

bdk2 tak lepas exam tatabahasa barangkali..hee...poyo betul ayat aku ni.
nsb org'y cool.
=))

Hua Sheng said...

"akoew budark ckola"
tp aku baca, aku buang a utk akoew tu.baca budark kpd badark.buang c utk ckola.
jadinya..."koew badark kola".
HAHA.
;D


kwn, jgn marah haa..gurau je weyh..

RobinHood said...

huhuhuhuhu
bukan dah abeh kew?

RobinHood said...

Testing Testing...untuk pomen banyak2

RobinHood said...

aduh..sakit perut plak..

RobinHood said...

bilew nak g zoo neh??

RobinHood said...

bahasa camtu boleh tergeliat lidah ngan otak kalau baca....
blur....

RobinHood said...

penat nie...harap2 berbaloi lah yew..
;p

RobinHood said...

bilew nak taw sapew menang neh?

RobinHood said...

mlm nie tinggal sorang lah yew???

RobinHood said...

huhUHuhuhu...............

RobinHood said...

Rehat Kejap...........

Faizul said...

aku headache baca shortpom2 cenggini.. ;(

RobinHood said...

pomen lagi hari nie.....

RobinHood said...

pomen terus...janggan benti....
;p

RobinHood said...

pomen jew...

RobinHood said...

ello.....bilew bleh umumkan pemenang neh????