Tuesday, June 6, 2017

.another personal achievement.

Aku benti kerja hujung bulan 1 .
Lepas raya cina , aku terus berhenti . So , sejak tu , income aku just from order desserts je .
Alhamdulillah , masih ada rezeki lagi .

Bulan puasa ni aku takde pun buat promotion besar-besaran . Aku kan malas . HAHA !
Aku target dalam 30 balang je aku dapat order .
Tapi , alhamdulillah , double pulak . Hehehe .

Tak pepenah aku beli balang satu bundle sebelum ni . Salu pun paling banyak 10 balang je . HAHA !
Kali ni dua kali aku beli balang . Makna nya dua bundle lah . Alhamdulillah , rezeki . Syukur Allah .
Ramai yang order tu regular customers dan kekawan sekolah/universiti .
Terharu masih ada yang sokong aku T_T

Dahtu , apa personal achievement kau tu Farah oi ?

Aku dapat beli oven dengan duit hasil dari meniaga tuu . HAHAHA !
Oven kecik ja tapi besar makna bagi aku yang takde fixed income ni . Heheh .
Terpaksa beli sebab order banyak , oven kecik tu tak dapat produce banyak . Banyak masa terbuang begitu sahaja .
So, aku decide nak beli oven besar sikit dari yang ada sekarang ni .

Bila aku cakap nak beli oven , ayah tanya , oven tu rosak ke ?
Eh takkk , cume nak upgrade je . Hiks .

Malam tu jugak aku pergi beli . Rasa bangga dengan diri sendiri . HAHA !


Korang dah order kuih raya ke belum ?
Kalau belum , meh order dengan ai . Tapi area seremban je lah ek . HAHA !


Kbai <3

0 bantah cakap cikgu: