Tuesday, October 8, 2013

.gaduh lagi.

semalam aku call si kpop .
lewat petang rasanya .

sekarang kalau nak call dia , kene berdoa bagai dengan harapan "angkat lahh call aku ni" .
sekarang dia kemain payah nak angkat call aku .
okay , takpe .
lepas ni tanak call lagi .




okay fine . kat mulut je cakap macam tu , padahal , tangan dok menekan button call .
wakaka :D


Me : buat ape tu ?
Kpop : nak gunting rambut .
Me : kenapa nak gunting ?
Kpop : dah panjang laa .
Me : kalau untuk chieka tu , boleh je simpan rambut panjang .
Kpop : dah agak dah .
Me : hurmm . dah tanak cakap dengan saya ke ?
Kpop : asal lak ?
Me : kalau dengan chieka , mesti nak cakap lelama kan .
Kpop : aah , memang memang ,

terus aku hang up phone .
sekarang memang sentap ahh kalau dengar nama minah tu .
dulu wa lek je dok sesebut nama budak tu .
ini semua start bila dia dok tetunjuk kat aku gambar chieka dalam hp dia aritu .







tapi dia tuu tak penpaham :(













kbai <3



0 bantah cakap cikgu: