Sunday, March 17, 2013

.perkara baik.

let me introduce you to Mr . Engineer .
orang yang sama , si dia yang bagi daim , si dia yang belanja lasagna cuma aku saje gedik nak letak nama .
sape sape yang dah tahu nama betul dia , anda dilarang bersuara . 
HAHA !

semalam aku layan cerita cerekarama Nur Sarah .
cite cliche melayu .
kene kawen paksa lepas tu suami tu asyik buli isteri .
jadikan dia macam maid .
macam setia hujung nyawa kan .
boringgg ~

tapi sebab kek umah den takdo astro , tepakso lah den nengok yo cito tu .
ada something yang aku belajar dari cite cliche melayu ni .

Suami : buku apa ni ?
Isteri : setiap hari , sarah akan tulis semua kebaikan abang . jadi bila baca , sarah akan rasa happy .
Suami : tapi abang takde kebaikan pun dekat sarah .

well ~ something like that lahh dia punye dialog .
aku bukan ingat sangat pun .
aku ingat main point je .

sejak akhir akhir ni Mr. Engineer asyik balik kerja lambat je .
macam semalam , kul 11 malam baru sampai rumah .
kerja banyak katanya .
cean dia .

tapi cean lagi aku .
HAHA !
aku setiap saat dok tenung je handphones aku .
kot kot ade dia ping ke , dia call ke .

aku rasa bosan jeh .
yelahh , keje tenung handphone je kan .
ape tak bosan nye .
HAHA !

jadi , aku rasa aku start nak buat buku yang macam sarah buat tu .
tulis semua kebaikan Mr. Engineer kat aku selama ni .
in case , aku rindu dia (??) aku boleh lah baca balik apa kebaikan dia .
pastu mesti aku happy .
yeay !

harap berjaya .





dah sebulan lebih tak jumpa .
dia balik johor ;(







kbai <3



1 bantah cakap cikgu:

J.Syazwana said...

aah ek macam best pulak idea ni. tapi akram selalu buli aku. camne? hahaha