Monday, December 31, 2012

.transfer.

Me : baby batuk ?
Him : bukan stakat batuk . Demam dah ni .
Me : haaa ? Kata baby strong .
Him : strong la ni . Dah lama tak demam .
Me : patut laa kite tak flu rini . Rupanya baby dah amik .

Seriously , kelmarin before aku jumpe dia , aku diserang flu and blocking nose . Petang sikit , badan aku panas macam nak demam .

Rasa bersalah pulak bila dia yang kene virus aku :(
Tadi ajak dia gi tengok fireworks sempena new year eve tapi dia cakap dia kene gi perak . Tapi masa tu aku tak taw lagi dia ni demam . Ni dah taw , double risau pulak aku . Sebab aku , dia yang sakit .

Sorry baby , didn't mean it :(
Take care okay .




Kbai <3


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 bantah cakap cikgu:

aSmiDar said...

Alahai berjangkit plak..moga cpt sembuh la...