Thursday, April 14, 2011

.cool blog lagi.

lagi lagi cool blog .
hangin je lahh kau kau yang nak cool blog tapi tak dapat .
sorry ^___^

aku tak dapat tahan diri kalau umah dekat dengan kiosk cool blog ni .
err dekat ke eh ? theee ;D

aku kan amek adik adik aku balik sekolah pukul 3 .
lepas amek diorang , kadang kadang aku ajak terus pergi tesco .
okay , tesco ni kat seremban 2.
hurm. jauh sebenarnya .
tapi sejak ade highway baru , kira dekat lahh .
15 minit dah sampai ;)

hari isnin ritu aku pergi jugak .
aku amek vanilla blog .
aku suh adik aku order oreo vanilla tapi dia p order vanilla jeh .
naseb baek sedap =)


*vanilla blog. gambar adelah crop atas sebab sebab yang susah nak dielakkan*

rasa vanilla lahh weyh .
takkan rasa oren pulak ;p

hari ni lepas amek adik aku , aku pergi lagi .
ngaa ~ naseb ibu tak call tanya "asal lama sangat amik ami ni ? jauh ke sekolah tuh ?"
HAHA !

kali ni aku order oreo peppermint pulak.
first time try .
sedutan pertama "sedap weyh !"
aku cakap dekat adik aku , dia pun rasa sekali sambil berkata "giler ahh , terasa peppermint dia"
sedap sedap !
another tasty flavour that you shud try .


*kiri - oreo chocolate , kanan - oreo peppermint*

adik aku punya oreo chocolate ;)



lepas tuh balik lerw .
dah pukul 330 dahh .
datang tesco semata mata nak beli cool blog .
pesen dak innz ni ha .
lalala ~


orang bukan taw pun kan ;D





ade sorang pekerja lelaki cool blog ni macam dah cam aku .
sebab last monday aku pergi beli , dia dok usha usha aku .
HAHA !

ye , abang cool blog handsome , saya lahh pembeli cool blog tegar dekat Terminal One dan Tesco =)
aww ~ seyes, dia handsome !


pics lama  yang tak sempat nak buat entry ;D



*hong kong milk tea - sedap but a bit sweet ;) sape tak tahan manis , jangan cuba ;D*


*passion fruit - a bit sour & ABC blog - sweet sangat ;D *


*chocolate blog & yam = my favvy also . sweet and and milky ;)*


sebenarnya semua cool blog adalah manis .
jangan lahh minum selalu .
seminggu sekali okayy lah .
tapi aku ni dah addicted sangat .
bhahahaa !

12 bantah cakap cikgu:

Dekna said...

hantu cool blog tul la inzz ni

ehh..
asal karangan anda ada perenggan yang sama berulang2..

saje ek nak bgi nmpk pnjg ek?? hehe

Misshy Innz said...

@Cik NurulZaty

ya allah !
tak perasan .
thx for informing .
dah edit ;)

Dekna said...

hehe~~

same2~`

patut la zaty bca tadi eh asal same..hee

xpe2~~ biasalah zaty pun pnah jadi gitu gak

err..btw innz
kt kuantan dah de coolblog jugak
2 tmpat lak tu
kuantan parade angn megamall..
wee

xpe.nak balik kulim dh. kt giant kulim pun de coolblog nk try la rse yg oreo tu..

fatinazhar said...

saya pon hantu cool blog jugak.

Anonymous said...

ada vanilla + cincau tak?

Muhammad Rafiq Hasrudin said...

cool blog ni mesti ada pasangan dia kan? mesti ada dua punya.

Misshy Innz said...

@Cik NurulZaty

sila sila .
nt dah try, let me noe ;D

Misshy Innz said...

@FATINHAWA

kita serupa ;)

Misshy Innz said...

@Naqib Mohamad

takde aku rasa ;D

Misshy Innz said...

@rafiq
adik aku punya lahh .

♥nyeto89♥ said...

suka coolblog jugak :)

Cik Pipi said...

@♥yaya budak suka embun♥

boleh geng ! =)