Sunday, November 7, 2010

.kau melawa untuk siapa ?.

lalalaaaa ~
hari ini hati manyak senang .
jadi makan minum tanpa henti .
as a result , toilet tempat aku masuk tak berenti .
KAH KAH KAH !

banyak air maa .
asek nak terkincing jeh .
ngaaa ~

okeh okeh sekarang baru ade peluang nak menaip di blog cikai ni .
bodband asek kaler hijau jehh .
nyampah aku .


aku nak cite pasal trend berpesyen untuk yang bertudung yang jadi kegilaan ramai skunk .
ape  ?
yes ! trend buh ekseseri besar besar kat kepala .
haaaa yang reben tah pape tuh .

aku rasa sangat annoying .
BAJET COMEL padahal ..............
ini antara simptom tak sedar diri .
dah tua tapi bajet nak kembali jadi budak kecik .
kalau budak kecik pakai , macam mia sara tuh , comel lah jugak aku tengok .

ouhh aku bukan jeles .
kau ingat aku tak mampu ke haa ?
bukan tak nak beli tapi sebab aku tak suke .



"kenapa parents nak kawen kan anak perempuan dia cepat-cepat ? sebab lepas anak perempuan dorunk kawen , dorunk dah tak tanggung dosa anak perempuan dorunk lagi"


aku tak nak cakap banyak , kau bace, kau nilai lah sendiri .
kita saling ingat mengingati .
kalau aku buat salah , kau tegur .
kalau kau buat salah , aku tegur .
itu lah saudara .






t/t : dah 3 hari berturut bangun tengah hari . sumpah heaven ! katil besar , ade gapield . waaaa . tanak balik KL lah gini ;D

9 bantah cakap cikgu:

liyanaziz said...

innz, yana dah seminggu bangun tengah hari! muahahahhahahahahahah.. pasal yang dalam warna purple box tu, yana rasa ada pro n kontra.. sesetengah org tua mahukan yang terbaik, kawen supaya anaknya terjaga bila dpa dah x de.. ini pendapat yana la.. heheheh

Hizami Li said...

reben ?
setakat ni mcm tak nampak lagi.
XD

Misshy Innz said...

@liyana aziz

waaa lagi lahh .
hahaha xD

tu cumi ciki yang ckp kat innz .
innz petik jeh ;D

Misshy Innz said...

@Hizami Rahim

nanti zami dah nampak , zami gtaw eh . haha xD

Abu Uwais said...

mcm mner nk nmpk ek... huhu

amira faqihah said...

betul2 xluak pon org nk tgok;D

Misshy Innz said...

@Jey Yusuff

pegi sopink komplex .
hehe xD

Misshy Innz said...

@twinkle twinkle

guys doesnt like it .
kene kutuk ag ade lahh . kan3 ?
hehe xD

Unknown said...

hahahahaaaaaa

dress up utk diri sendiri kot