Wednesday, September 22, 2010

.kontroversi #1.

apa ke bang..... eh tak no harsh words please, i'm uia student . HAHA !
ape ke  sengal tajuk aku ni kan ?
well well well  ~

sekarang ni hari-hari aku dapat soklan kat FS .
tah nape tah .
sebelum ni tak dak pulak .
hairan aku .

nape ta privatekan je blog klw tanak org len bg negative komen ?

merujuk kepada soalan di atas yang di ajukan di FS ku .
meh aku nak jawab .
tarik nafas panjang2 ye semua .
jangan kentut plak ;p

aku bukan TAKNAK orang laen bagi negative komen .
aku oke jeh tapi tengok lahh weyhh .
komen nye cene ?
agak-agak lah kalo nak kutuk pun .
dah lah pakai anon .
(note to anon : bloggers hate anon A LOT)
pastu komen tak nak yang sejukkan hati plak tuh .
kot cakap tade manners kang marah .

cube kalo kau di tempat aku .
ko ade blog , ko treat blog as ur diari , tempat kau nak meluahkan everything .
blog tuh lah medium kau nak berinteraksi dengan orang lain .
out of sudden , kau kene kritik teruk gile .
anon bertubi-tubi datang kutuk kau .
kutukkan (cene eja ni ?) yang langsung tak membina .
eh ade ke kutukkan membina ?
orang yang cool pun boleh terbakar oke .
err maksud aku hati dia panas .
paling kurang , dia akan rasa bengang .
even dia tak cakap dalam blog .
sape yang tak melatah kalo bende ceni jadi kat diri sendiri .
nak-nak lagi aku perempuan yang berhati jeli .
sangat lembut dan mudah tersentuh oke .

nape ye aku ta nak private blog ?
first , sebab aku nak berinteraksi dengan orang .
aku suke kawan-kawan datang komen kat blog .
rasa di hargai oke .
second , aku pasang nuffnang .
kalo aku private , sape nk bagi duet ?
ouhh yeahh . hanis zalikha dan redmummy pun pasang nuff oke .
jadi, jangan cakap aku seorang yang mata duitan .

akhir kata , majulah sukan untuk negara .
eh silap .
blog aku tak alu-alukan anon oke .
agak-agak kau tak kenal aku , sile jangan datang blog aku .
sekian .


garang kan aku ?
HAHAH !

9 bantah cakap cikgu:

Anonymous said...

kamu comel la... sy ske.. :)

kritikan membina tak???, ske tak kat anonymous skrg... :)

Aliesha Kirana said...

hehehe..sabar innz..sabar..org len xpenah puas ati ngan org len..sabo2..hehehe...

Anonymous said...

ank ni x penah bw ke

Misshy Innz said...

@Anonymous

hehe ;D
sgt membina ;p

Misshy Innz said...

@aliesha kirana

haha. x de hal la.. cool jek ;p

Hizami Li said...

aha~
biasa lah.
dah femes kan ?
;P

Misshy Innz said...

@Anonymous

bw tu ape ?

nuyuEna said...

u..ai sokong u..anon tuh mcm...........xtau nk ckp la...senang ckp..org yg mcm taik!..haha

Anonymous said...

ignorance is bliss
but sometimes do take 'kutukan(s)' as something that can improve yourself.kalo ikotkan kita mmg nak kita perfect ja..