Friday, June 4, 2010

.susu Britney untuk dijual di e-bay.



meh aku kasi penerangan tentang gambar di atas.
actually its a game.
yg aku salu maen kat pc sebelah kalo pc yg berinternet cabai neyh ade org gune.
game neyh mcm kejam.
tapi syok !
sbb kalo kene pada breast si britney neyh.
akan kua susu then susu tu akan diambil dan tertera signboard 'FOR SALE ON EBAY'.
macam dalam gambar.
HAHAHA !

tempat laen boleh jeh aim.
tapi ikut la anak panah yg belah kiri and atas tuh benti kat mane bile ko press button STOP.
kadang2 kene kat pale, tangan,
kalo kene pale dgn tangan akan bleeding jeh.
yg paling syok kene kat breast la.
HAHAHAHA !

tak taw la sape yg create game neyh.
ade game bunuh diri la.
semalam aku tgk adik aku men game baling kapak kat saddam hussin.
perghh ~
kejam sungguh.

dalam byk2 game kejam.
game yg aku namekan "TEMBAK BRITNEY" (actually pakai spears.gile kene. spears britney) la yg paling aku suke.
hOhO xD

len kali aku tunjuk game kejam laen plak.
kahkahkah !

11 bantah cakap cikgu:

fikah mus said...

alahai innz.
games ganas2 ni memang berlambak sangat2 kot.
cuma nasib baik si adik laki tu tak layan sangat.

Misshy Innz said...

laaa.
nape x lyn ?
besh ape.
hehe.
pelepas geram xD

Hizami Li said...

wakakaka.
macam tak mencabar je.
nak game yg susah.
ada tak?

Misshy Innz said...

zami, hurm ~ tade kot. sume game bdh2 jeh xD

Anna Boleyn said...

haha kejam gile. macam best jer game ni. kat mana nak download? tnjuk lah lagi game lain. tengah bosan ni. layan game pon best. :)

p/s: tau tak pasal Mantera? Jom datang blog Hana tengok kalau nak tau. Smile owez kay :)

Misshy Innz said...

tah la.
ayah yg amek game neyh.
taw2 dah ade dlm pc. xD

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

Kau takde keje kan?Hahaha.Aku pernah gak main game flash nie.Game dia kau kena romen.Sape romen paling banyak menang.Oh baru skrg terasa bodoh.Dulu rasa best jer tgk watak dalam game henjut-henjut.

Misshy Innz said...

razi : aku taw game tuh. kdg2 ade gak aku men. mcm haram. haha !

s h a f i q h a s h i m _____ said...

errr game mcm ni :P klakar pon ada XD

izuddinrahim said...

kesian anak dye nanti..~haha

Misshy Innz said...

shaf : mmg klaka. setiap kali men, mesty gelak punye. haha !

kembatolo : he. anak2 dy dah besar2 kan ?xD