Tuesday, March 23, 2010

.ala relax sudeyhhh.

uia en skunk minggu exam.
aku ?
esok exam kul 9.
paper macroeconomics.
tapi aku x study pape ag.
pastu berderet ag 2 ari.
paper management,khamis.
paper UNGS, jumaat.
kental gile aku en ?

orang lain sume da stok-stok demam bace buku.
sampai muntah kua abjad bagai.
aku leyh fb 24/7.
blogging x hengat jam.

aku mmg malas.
(perasan tak aku da tuka title blog ?)
tak taw la nape kerajaan maseh bg aku peluang suh blaja ag.
ko da taw aku mls en.
SPM pun 2A jek.
add math E8 plak tuh.
lagi ko bg aku uia yang mmg stok-stok bebudak pandai jeh.
[ayat dicensored atas dasar perunibersitian]

aku mmg tak rajin nak blaja sejak tadika ag.
tambah-tambah masuk skola menengah.
keje manjang tak siap je.

penah sekali aku kene halau kua kelas sbb x buat keje math.
HAH
parah aku neyh.

aku suke tgk gelagat org tyme nk exam.
sume duk luar dewan.
muka nk cuak gle.

"weyhh,aku tak abih study ag weyh"
"aku risau kene repeat weyh"
"aku tak bace ag 1 bab weyh"

segala weyh la kua.

tapi korunk tak seteruk aku.
korunk study en.
korunk sume tak seselamba aku.
dtg dgn muke bajet penuh ilmu di dada.
padahal haram sepatah aku tak study.

tah lah pada aku.
ko tak study.
sbb ko malas.
nk regret pun da terlambat.
so, tawakal jeh.
tapi aku tak de la tido and main-main all the time dlm kelas.
pay la attention.
paham ?

adik-adik aku sume camtuh.
blaja paling malas.
tyme exam besar.
result mcm haram.
ag hebat dr aku.
babun tul korunk.

tapi kalo mmg kaki tido dlm kelas.
kelas pun se sem tuh 2 kali je ko muncul.
attendance pun kwn sign kan.
mmg tak leyh nk wat pe r.

bila aku ckp aku tak study.
kawan-kawan metsy ckp ceni.

"alah, ko tak study pun tak pe. dlm otak dah ade."

dalam otak aku ade perkataan TIDO jeh kot.
HAHA !



dinasihatkan tidak mengikut jejak langkah aku melainkan korunk mmg jenis yg cepat pikap.
oke ?







cool je k.
gud luck semua !
aku nk tido ~~~~

7 bantah cakap cikgu:

cik helena said...

belaja belaja!!!hahaha\\gudluck ye syg~

Misshy Innz said...

kak hel la tlg blaja en tok kite
;p

tq2 :D

JelinaJoli said...

beb jgn nak level uitm level rendah ok! uia ke uitm ke, bebudak sekola gua pon besepah. sekola gua ni no.1 kat penang.


p.s: maaf. gua benci org kata uitm stok uni utk bebudak low klas. uitm pakai bi ok!

Kaizen Shinobi.com said...

poyo je...

ko kan malas?

wakakak


x macam aq... rajin ckit dari ko...

hak hak hak

Misshy Innz said...

enjelina : ek. alamk. slh ckp plak. mksd sy, uitm sng nk score. my cuzzy sng2 jek dpt dean list. jelez. bkn tok bdk2 lvl rendah. kalo nk ikut lvl. wat pe ah uia amek sy yg spm mcm hmpeh neyh. :) sowie again.

kaizen : aku mls, jeles eh. hahaah !

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

hahaha.aku budak uitm wei.mintak maaf dekat aku gak.

Misshy Innz said...

nak jugak.
sorry razi....