Tuesday, June 30, 2009

.abaikan n3 nieyh.

aku da xtaw nk wat pe dah
call gombak pon sek msk mailbox je
call nilai ta dpt
rase2 kalo ngs,sume leyh settle x ?
sumpah aku da give up
even seratus happiness aku dpt rini pown
ttp ta leyh wat aku senyum
ttp x leyh wat aku tenang
even smlm terserempak zakuan adha pown
aku ttp x tenteram
ouh damn !

i need that offer letter,please..
uia nk tanggung aku ke if scholar aku terlepas
kalo smpi scholarship aku terlepas
aku ta agak2 nk amik tindakan
WAJIBlah aku saman uia
sbb bg harapan palsu kat aku
@#$%^&**&^%$#@$$%^&***&^^&%$$%^&*^&%^!!!!!!!!!!!!!




9 bantah cakap cikgu:

cely said...

auw. tabah ye.

GRuNGe said...

Wah, saman saman saman. Saman sampai UIA tuh tinggal UI jer. :P Wei, aku dah kembali.

.Cik Nana. said...

hmm.kenape jadik camni eh?
takpe fafa..
jgn give up..
troskan call uia k??smpai dapat..

chentaMAYA said...

innz!jgn nges la!sabr ea!

Misshy Innz said...

cely : hope so ;(

grunge : haha ! saman sampai lenyap dr malaysia ! hehe ;p

nana : waaaa nana ! sudah kering kdt mao kol uia tuh. tp x pena nk lyn :(

chenta maya : yew2 (kontinue ngs :()

Hua Sheng said...

♫♫"askar askar pergi berperang..pergi berperang dgn komunis.."♫♫
hehe.
weyh, jgn ko meletup ok!
(;
be cool.

Misshy Innz said...

da bederai da aku neyh
;p

Faizul said...

hmmm.
u have to do something bout this..

Misshy Innz said...

i've done but uia not !